Monday, February 7, 2011

I LOVE MELL, I DO :)

HAH ! Ni 1st time nk try buat Blog sbb semua org ad blog gila aku tk dak ? Meh sini nk cerita pasal Mell , SHE'S BORING , IRRITATING AGAIN BORING . Ok ok dah takut kena tampar dgn Mell esk , kenapa semua org pggl dia Mell ? Sbb nama dia AMELLATIAHUSNAHIAH . Eh eh tak tak nama dia sedap , AMELYA ROSELY  ala ala ank mat salleh gitu . So semua pun pggl lah dia Mell tp aku suka pggl dia Mellur . Kenapa ? Sbb bosan asyik org pggl dia Mell je kn . So kena lain dr yg lain , tp skrg ramai pulak dok pggl dia Mellur , so kena list few names yg baru . Last Monday was her birthday , 31st Jan . Aku top 5 wish dia . So plan lahh pegi karok kt embassy kt JJ tu mana lg kn ? Habis beratus pun tak peee aku syg MELL so what ? Mula2 ade aku , Mell dgn Nadia . Pastu dtg 3 jembalang(s) Maryam , Malek dgn Jamil . Join sekali lah kn dh kaki tk malu tu XD . Pastuu karok sampai semput ketiak pun dah busuk . Pastu Malek baik belanja Bowling . Pastu main lah , aku dpt 1st . Eceh Malek dpt 1st aku dpt 2nd last sbb Nadia main kn so mesti la kalah tkkn menang kot kn dh kalau Nadia yg baling . Lepas tu tgkp2 gmbr kt rooftop tu mcm org lain slalu buat gila kiteorg pn nk ! Lepas tu Mell tggl aku dgn Nadia sorg2 . Dia pegi main judi kt bwh ngn mak ayam mak ayam dia . HAHA tk tk dia pegi mkn ngn kwn dia . So kenalah tggu dgn cake , present2 dia hbis kiteorg pgg mcm salesman . Tu tk kesah lah , lepas tuuu emm HAA hbis lah . BLK tkkn kerja shift mlm kt JJ plak kn  OKAYTHENBYE 




2 comments: